موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اموزش رانندگی انلاین

اموزش رانندگی انلاین

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 14 آذر 1400 ساعت 15:18

چند سالی می‌شود که شیوه‌های متنوع آموزش آنلاین گسترش پیدا کرده و پس از بروز معضل بیماری کرونا انواع آموزش آنلاین بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. آموزش‌هایی که نیاز شما برای یادگیری را رفع می‌کند اما لزوم مراجعه حضوری کاهش می‌یابد.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در مورد رانندگی نمی‌تواند ادعا کرد که نیاز به آموزش حضوری و عملی آموزش رانندگی به طور کامل رفع می‌شود اما پر واضح است که در زمینه رانندگی نمی‌توان به طور صد در صدی گزینه آموزش آنلاین را جایگزین کرد. اما مطمئن باشید که با استفاده از آموزش‌های آنلاین، صفر تا صد رانندگی را به صورت تئوری خواهید آموخت و آموزش‌های عملی را سرعت دهید.

برای مشاهده آموزشها روی دکمه های زیر کلیک کنید :

آموزش رانندگی آنلاین سرعت یادگیری را افزایش می‌دهد

بسیاری از نکاتی که حین آموزش عملی به شما یاد داده می‌شود را می‌توانید به صورت آنلاین فراگیرید. اینکه کارکرد کلاچ و دنده و گاز چیست. اینکه دنده‌ چگونه عوض کنید و راهنما چگونه بزنید.

جزئیات بسیاری حین رانندگی وجود دارد که حین آموزش آنلاین رانندگی می‌توانید بیاموزید. زمانی که با آرامش در خانه نشستید و چند باره مطالب آموزشی و عکس و فیلم آموزشی را مرور می‌کنید، جزئیات بیشتری در مغز شما جای می‌گیرید و مطمئن باشید که با استفاده از آموزش رانندگی آنلاین تسلط شما حین آموزش حضوری چندین برابر خواهد شد.

بهبود شرایط یادگیری حضوری با استفاده از آموزش آنلاین

حین آموزش حضوری، جلسات زیادی را برای یادگیری مفاهیم ابتدایی تلف می‎‌کنید. اینکه بدانید اجزای ماشین چیست و چگونه استفاده می‌شود، توضیحات زیادی داده می‌شود در زمینه پارک دوبل و دور زدن و دنده عقب و … که زمان زیادی تلف خواهد کرد. شما پس از شنیدن این توضیحات سوالاتی برایتان به وجود می‌آید.

همه این‌ها به معنای هدر رفتن زمان آموزش عملی است. بهترین کار این است که آنچه می‌توان در آموزش رانندگی آنلاین آموخت را پیش‌تر بدانید و زمانی که سر کلاس عملی هستید تمرکز خود را بر روی بالا بردن مهارت بگذارید. دانستنی‌ها را می‌توان حین آموزش رانندگی انلاین فرا گرفت اما بالا بردن مهارت نیاز به آموزش حضوری دارد.

جلسات کمتری برای حرفه‌ای شدن نیاز خواهد بود

اگر بدانید که جزئیات نکات در مورد هر مهارت چیست، زمانی که به سراغ آموزش حضوری می‌روید مستقیما برای اجرایی کردن تکنیک‌ها اقدام می‌کنید و زمان بیشتری برای تمرین و بالا بردن مهارت و تکنیک خود خواهید داشت.

اما اگر از تکنیک‌های رانندگی هیچ ندانید مسلما زمان بیشتری هدر می‌رود. مجبور خواهید بود جلسات بیشتری صرف کنید و زمان و هزینه هدر می‌رود. خصوصا در شرایطی که آموزش به صورت حضوری ریسک بالایی دارد و خطر ابتلا به بیماری را افزایش می‎دهد بهتر است زمان کمتری را صرف آموزش حضوری کنید.

آیا می‌توان به صورت آنلاین رانندگی آموخت؟

شما می‌توانید با تسلط بر شیوه‌ها و نکاتی که حین آموزش رانندگی آنلاین فرا گرفتید، زمانی که برای آموزش عملی اقدام می‌کنید تسلط بیشتری داشته باشید.

به طور مثال، روزی که قرار است پارک دوبل را بیاموزید، بخشی از آموزش رانندگی آنلاین در زمینه پارک دوبل را مرور کنید. گام به گام هر کاری که باید انجام دهید توضیح داده شده است.

این آموزش‌ها توسط اساتید مجرب و با سابقه تهیه شده و می‌توانید روی آن حساب کنید. در ذهنتان بارها پارک دوبل را شبیه سازی کنید. حال دقیقا می‌دانید که باید چگونه اجرا کنید.

روزی که برای آموزش عملی مراجعه می‌کنید، چند دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد تا پارک دوبل کنید. خودتان از سرعت یادگیری شگفت زده می‌شود و چنین سرعتی تنها به دلیل آموزشی است که پیش‌تر به صورت مجازی دیده‌اید.

پیشتازی آموزش آنلاین در جهان

این روزها، اهمیت آموزش‌های غیرحضوری بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. حتی در زمینه آموزش‌های خاص و حرفه‌ای تر مانند رانندگی ماشین سنگین یا حتی خلبانی و کشتیرانی، آموزش‌های مجازی سال‌هاست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد که شرایط را شبیه سازی کنید. فیلم‌های آموزشی جزئیات و همه آنچه باید بیاموزید را به طور کامل شرح می‌دهند. عکس و فیلم به شما کمک می‌کند که زوایای پنهان را حین یادگیری بیاموزید. آموزش رانندگی آنلاین شما را چندین گام پیش خواهد انداخت.

مواردی که در آموزش آنلاین رانندگی خواهید آموخت

آموزش پارک دوبل: از موارد امتحانی در آموزش شهری و بخش‌هایی که بسیاری از شما با آن مشکل دارید. پس از انجام پارک دوبل افسر از فاصله شما تا جدول ایراد خواهد گرفت. محل ایست شما و راهنما زدن‌ها و رعایت قوانین و تکنیک شما در پارک دوبل همگی مد نظر است.

قرار نیست مانند راننده حرفه‌ای پارک کنید اما کوچکترین اشتباه خطر سازی مانند برخورد با ماشین کناری یا برخورد با جدول می‌تواند اشتباه آخر شما باشد. بسیاری از آزمون‎‌ دهندگان همین مرحله از آزمون شهری رد می‌شوند و مجبور خواهند بود که مجدد آزمون دهند.

آموزش رانندگیآنلاین پارک دوبل

در آموزش آنلاین این تکنیک به شما یاد خواهیم داد که چه محل‌هایی امکان پارک دوبل خواهید داشت، اندازه ماشین را چگونه با فضای خالی تنظیم می‌کنید. فرمان را به چه شیوه‌ای کنترل می‌کنید و دنده و نیم کلاچ باید چگونه کنترل شود.

حین پارک دوبل می‌توانید از شیوه‌های خاصی استفاده کنید که خصوصا به عنوان راننده تازه کار مزیتی است برای اجرای یک پارک دوبل بی نقص . رانندگان حرفه‌ای معمولا از چنین شیوه‌هایی استفاده نمی‌کنند و به صورت اتومات می‌توانند کلاچ و فرمان و اندازه‌ها را تنظیم کنند اما رانندگان تازه کار باید با استفاده از دستورالعمل‌های خاصی پارک دوبل تمیز و بی نقص را انجام دهند. تمامی جزئیات در بخش آموزش رانندگی آنلاین گنجانده شده است.

زمانی که برای آموزش عملی مراجعه می‌کنید راننده تازه کار نیستید

تمامی موارد مطرح شده در مورد آموزش رانندگی آنلاین بخش عملی را مرور کنید. زمانی که برای اولین جلسه آموزش عملی رانندگی مراجعه می‎کنید خواهید دید که تازه کار نیستید.

شما می‌دانید که چگونه آینه و صندلی را تنظیم کنید. می‌دانید که چراغ راهنما چگونه کار می‌کند. می‌دانید دنده چگونه کار می‌کند و باید چگونه کلاچ بگیرید.

می‌دانید که با آینه چگونه کار کنید. چگونه دور بزنید، چگونه پارک کنید. جزئیاتی که چندین جلسه نیاز است تا بیاموزید را در آموزش رانندگی آنلاین به راحتی فرا بگیرید و جلسات آموزشی را نه برای آموزش بلکه برای بالا بردن مهارت بهبود تکنیک‌ها صرف کنید. می‌توانید به سرعت آموزش عملی را فرا بگیرید و می‌توانید با صرف کمترین هزینه در آزمون‌های رانندگی عملی قبول شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: testdriving.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر