موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آیین نامه موتور سیکلت متفاوت است

آیین نامه موتور سیکلت متفاوت است

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 20 بهمن 1399 ساعت 23:39

دانلود رایگان نمونه سوالات فنی آیین نامه موتورسیکلت

بسیاری از هنرجویان برای اخذ گواهینامه موتورسیکلت اولین بار است که آیین نامه را مطالعه می‌کنند و پیش از این گواهینامه پایه ۳ دریافت نکرده‌اند. این دسته از افراد باید شیوه و زمانبندی متفاوتی در نظر بگیرند تا بتوانند در آزمون تئوری قبول شوند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

اگر شما از آن دست هنرجویانی هستید که گواهینامه پایه سوم دارید کمی کارتان ساده‌تر است. برای شما مهم‌ترین بخش مربوط به سوالات فنی آیین نامه موتور خواهد بود. بخشی که مربوط به اجزای فنی موتور می‌شود و پیش‌تر از آن آگاهی نداشته‌اید.

%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D9%86%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%B3%DB%8C%DA%A9%D9%84%D8%AA.jpg

سوالات فنی امتحان آیین نامه موتور سیکلت شامل چه مواردی است؟

از شما پرسیده می‌شود که دلیل ساییدگی بیش‌از حد لاستیک چیست؟ یا مثلا عواملی که پیش از حرکت باید چک کنید چه مواردی است یا صدای نامتعارف هنگام استارت زدن مربوط به کدام قسمت است.

شما می‌بایست به عنوان راننده موتور بتوانید تمامی اجزای موتور را در حدی که وظیفه یک راننده موتور است بشناسید و بتوانید چکاپ‌های احتیاطی مربوط به موتور را انجام دهید.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی فنی موتور بسیار کمک کننده خواهد بود. با داشتن مجموعه جامع سوالات آیین نامه فنی موتور می‌توانید بدون آنکه جزء به جزء آیین نامه را مطالعه کرده باشید به سوالات پاسخ دهید.

دانلود رایگان نمونه سوالات فنی آیین نامه اصلی کلیک کنید

سوالات آزمون فنی آیین نامه موتورسیکلت باید معتبر باشد

سوالاتی که تهیه می‌کنید باید از وب‌سایت‌های تخصصی دانلود شود. توجه کنید که بسیاری از افراد برای سودجویی اقدام به انتشار نمونه سوالات آیین نامه رانندگی می‌کنند، سوالاتی که یا بسیار قدیمی است و کاربرد ندارد یا کامل نیست و یا پاسخ‌نامه آن‌ها دارای ایراداتی است که در نهایت نه تنها به هنرجو کمک نخواهد کرد بلکه باعث می‌شود که مطالب را به اشتباه بیاموزد.

سوالات آیین نامه فنی باید منطبق با آخرین تغییرات آیین نامه باشد. باید سوالات آخرین آزمون‌ها را تهیه کنید. سوالات باید جامع باشد. در واقع پیش از انتشار تیم تخصصی سوالات را بررسی کند و تمامی انواع سوالاتی که ممکن است مطرح شود را در مجموعه بگنجاند تا هنرجو با خیال راحت سوالات را مطالعه کند و مطمئن باشد که بر همه مباحث مسلط خواهد بود.

نکته آخر در مورد پاسخنامه است. پاسخنامه ایرادار بسیار خطرناک است زیر هنرجویان اغلب تشخیص نمی‌دهند که پاسخ اشتباه است و به همان صورت حفظ خواهند کرد. بنابراین سعی کنید سوالات را از مراجع معتبر تهیه کنید.

☑️ جهت مشاهده جدیدترین آزمونهای آیین نامه اصلی و فنی روی لینک زیر کلیک کنید :

سوالات آیین نامه اصلی موتور سیکلت

سوالات آیین نامه اصلی فنی موتورسیکلت را چگونه مطالعه کنیم؟

اگر گواهینامه پایه سه دارید هنوز هم بخش‌هایی از آیین نامه موتور است که ممکن است بلد نباشید. بنابراین بهتر است مجموعه جامع نمونه سوالات آیین نامه رانندگی را تهیه کنید اما بیشتر تمرکز خود را بر بخش سوالات آیین نامه فنی موتور بگذارید زیرا این بخش را احتمالا نمی‌دانید.

سعی کنید هر روز سه تا چهار آزمون را پاسخ دهید بدون آنکه به پاسخنامه آن نگاه کنید. پس از اتمام کار به پاسخنامه مراجعه کنید و ایرادات خود را علامت بزنید. اگر از آن دسته هنرجویانی هستید که ز آیین نامه هیچ نمی‌دانند بهتر است کمی زودتر مطالعه را آغاز کنید تا به مشکل بر نخورید.

مطالب آموزشی :فیلم آموزش رانندگی موتورسیکلت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: testdriving.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر