موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بهترین سوالات ایین نامه

بهترین سوالات ایین نامه

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 20 بهمن 1399 ساعت 15:10

دانلود کامل نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب ۹۹

آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی در سال‌های متمادی تکرار می‌شود و آیین نامه نیز تغییرات قابل توجهی نداشته اشت. به همین دلیل بانک نمونه سوالات آیین نامه رانندگی تقریبا ثابت باقی مانده و تغییرات جزئی که به وجود آمده نیز قابل تشخیص است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

این روزها اکثر هنرجویان اولین ابزار برای آماده سازی آزمون آیین نامه را در اختیار داشتن نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب میدانند. نمونه سوالات امتحان می‌تواند زمان مطالعه را کاهش دهد و بازده را افزایش دهد.

جهت مشاهده جدیدترین آزمونهای آیین نامه رانندگی روی گزینه مورد نظر کلیک کنید :

نمونه سوالات آیین نامه اصلیسوالات آیین نامه مقدماتی

%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D9%86-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8.jpg

چرا در اختیار داشتن نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب مهم است؟

با توجه به تجربه افسران و مربیان می‌تواند گفت که برای قبولی در آزمون آیین نامه بهترین راه در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی با جواب است. نمونه سوالاتی که بانک گزینشی از بانک سوالات آزمون‌ها باشد تا تمامی سوالاتی که قرار است پاسخ دهید پیش روی شما قرار گیرد.

به دلایل زیر در اختیار داشتن نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب مهم است:

۱- قوانین آیین نامه شامل جملاتی تک خطی یا دو خطی است و به خواننده ایده‌ی خاصی از سوالی که قرار است مطرح شود نخواهد داد.

با داشتن نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب می‌توانید تشخیص دهید که از قوانین با چه زاویه دیدی سوال طرح می‌شود.

۲- حجم آیین نامه بسیار زیاد است. گذراندن آزمون آیین نامه می‌تواند بسیار ساده‌ باشد و اگر قرار باشد کل کتاب آیین نامه را حفظ کنید کار خود را سخت کرده‌اید

زمان محدود لزوم وجود نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب بیشتر پر رنگ می‌کند. شما در این زمان نیاز دارید بدانید که دقیقا چه مطالبی را باید پاسخ دهید. نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب این کار را برای شما انجام میدهد.

۳- مطالب آیین نامه نزدیک به هم است. شباهت بسیار زیادی بین مطالب آیین نامه وجود دارد که کار تفکیک بخش‌های مختلف آیین نامه را سخت می‌کند.

گریز از تشابهات زیاد مطالب آیین نامه تنها با در اختیار داشتن نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب ممکن است. شما از راه مقایسه سوالات به تفاوت‌ها پی می‌برید و این گونه مطالب را به خاطر می‌سپارید.

۴- زمان برای مطالعه آزمون اصلی کم است. سوالات آیین نامه بخش فنی در آزمون اصلی اضافه می‌شود و از طرف دیگر زمان برای مطالعه کم است.

در صورتی که نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب در بخش فنی را در اختیار داشته باشید در مدت زمان کوتاهی خیال خود را از بابت این بخش راحت کرده‍‌اید.

۵- آزمون آیین نامه زماندار است. به دلیل وجود زمان محدود در آزمون باید تمرین کنید که چگونه در این زمان محدود به سوالات پاسخ دهید.

تنها راهی برای هنرجویان می‌توانند با توجه به زمان محدود آزمون به سوالات پاسخ دهند داشتن مجموعه‌ای جامع از نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب است که می‌تواند آزمون به آزمون هنرجویان را با پاسخ‌گویی به سوالات در زمان محدود آشنا کند.

۶- اضطراب آزمون آیین نامه با در اختیار داشتن نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب کاهش می‌یابد.

در صورتی که شما مجموعه جامعی از سوالات آیین نامه در اختیار داشته باشید می‌توانید بر استرس آزمون غلبه کنید.

نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب امکان تمرین و تکرار سوالات را به شما می‌دهد. هر چه تسلط شما بالا رود ایجاد استرس در شما کاهش می‎یابد. از طرف دیگر داشتن نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب خیال شما را راحت خواهد کرد که حتی اگر اشتباه پاسخ دادید بتوانید با در اختیار داشتن پاسخ‌نامه معتبر اشتباه خود را اصلاح کنید.

زمانی که شرایط را پیش از آزمون برای خود شبیه‌سازی می‌کنید می‌توانید استرس را تا حد زیادی کنترل کنید.

این ۶ دلیل محکم باعث می‌شود که این روزها تقریبا همه هنرجویان بیشتر از آنکه به مطالعه متن آیین نامه تکیه کنند به فکر داشتن نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب باشند تا بهترین نتیجه حاصل شود.
مطالب مرتبط :

سوالات آیین نامه اصلی

سوالات آیین نامه مقدماتی
%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D9%86-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C.jpg

اما در واقع بهترین نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • نمونه سوالاتی به درد هنرجویان می‌خورد که طبقه بندی شده باشد و گزینشی از نمونه سوالات مهم را در اختیار هنرجویان قرار دهد.
  • سوالات آیین نامه باید به روز باشد. سوالات باید منطق با آخرین تغییرات آیین نامه باشد.
  • سوالات آیین نامه باید از نظر بصری کیفیت بالایی داشته باشد.
  • پاسخنامه سوالات از بخش‌های بسیار مهم مجموعه است. واجب است که افسران و مربیان با تجربه چندین بار پاسخ‌نامه‌ها را بررسی کنند و جزئیات را چک کنند تا هیچ گونه خطایی در پاسخ‌نامه وجود نداشته باشد. کوچکترین اشتباهی در پاسخ‌نامه هنرجو را از پاسخ درست به یک سوال محروم میکند.
  • بدون شک سوالات باید استاندارد باشد. سوالات سلیقه‌ای به درد هنرجویان نمی‌خورد. هنرجویان به دنبال بخشی از بانک سوالات آیین نامه هستند نه تالیف یک نویسنده از سوالات.
  • مجموعه نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب نباید حاوی تعداد زیادی از سوالات کاملا کپی باشد. هنرجویان می‌دانند که سوالات کپی زیادی وجود دارد. تکرار مفاهیم با جملات مشابه خوب است اما کپی سوالات در آزمو‌ن‌های مختلفی که در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد به درد آن‌ها نمی‌خورد. تنها در مواردی سوالات تکرار شود که اهمیت سوال غیر قابل انکار باشد.

چگونه نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب را مطالعه کنیم؟

ابتدا هر سوال را بدون در نظر گرفتن زمان و پاسخ‌نامه مطالعه کنید، بر اساس هر آنچه که خواندید یا اطلاعات و منطق خودتان پاسخ دهید. پاسخ‌های خود را پس از هر آزمون با پاسخنامه چک کنید تا ایرادات کار مشخص شود.

نکات را در یک برگه یادداشت کنید تا فراموشتان نشود. این راهی است که شما را به بهترین نتیجه می‌رساند. آزمون‌های پایانی را با در نظر گرفتن زمان پاسخ دهید تا برای آزمون آماده شوید.

متاسفانه این روزها افراد غیر متخصص اقدام به انتشار سوالات غیر استاندارد یا بعضاً پاسخ‌نامه‌های اشتباه برای سوالات کردند که تشخیص آن برای هنرجویان بسیار سخت است. سعی کنید مجموعه نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب را از وب‌سایت‌های معتبر تهیه کنید.

منبع : تست درایوینگ – نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: testdriving.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر