موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سوالات آیین نامه اصلی رایگان۹۸

سوالات آیین نامه اصلی رایگان۹۸

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 21 بهمن 1399 ساعت 00:39

نمونه سوالات آیین نامه اصلی ۹۹ – آزمون آیین نامه اصلی ۹۹

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نمونه سوالات آیین نامه اصلی و مجموعه ای از آزمون آیین نامه اصلی آنلاین

مجموعه ای یب یبی کامل از سوالات آیین نامه اصلی جدید و آزمون آیین نامه رانندگی را برای شما عزیزان آماده نمودیم تا به صورت آنلاین در این آزمونها شرکت کنید و با سوالات آیین نامه اصلی آشنا شوید :

%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF.jpg

%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87.jpg

%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87.jpg

دانلود سوالات آیین نامه اصلی

نمونه سوالات آیین نامه اصلی جدید ۹۹

این روزها بسیاری از وب سایت‌ها اقدام به انتشار فایل نمونه سوالات آیین نامه اصلی کردند، باید توجه داشت که این نمونه سوالات را تنها باید از وبسایت‌های معتبر دریافت کرد خصوصا در مورد فایل‌هایی که به رایگان در اختیار شما گذاشته می‌شود باید بدانید امکان وجود اشتباه در این فایل‌ها بیشتر است و در صورت خطا در پاسخ‌نامه هنرجویان به ندرت می‌توانند به ایراد پی ببرند و در روند یادگیری اختلال ایجاد می‌‌شود.

ما سعی کردیم مجموعه‌ای جامع جمع‌آوری کنیم که بارها توسط مربیان و افسران با تجربه بررسی و اصلاح شده تا با امکان وجود کوچکترین اشتباه را به حداقل می‌رساند.

این مجموعه جهت رفاه حال شما به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته می‌شود. نمونه سوالات آیین نامه اصلی را به رایگان و با خیال راحت دانلود کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی آنلاین کار را برای شما ساده می‌کند

تقریبا همه افراد در طول زندگی نیاز پیدا می‌کنند که به سراغ دریافت گواهی‌نامه بروند. شاید نخواهید راننده حرفه‌ای شوید و یا به صورت مداوم رانندگی کنید.

اما مطمئن باشید که در مقطعی از زندگی به شدت به دریافت گواهی‌نامه نیاز پیدا خواهید کرد. رانندگی مهارتی است که کم و بیش همه افراد باید از آن برخوردار باشند.

بنابراین پیش از هر چیز باید به سراغ دریافت گواهی‌نامه رانندگی بروید اما این روزها شاید افزایش چشم‌گیرد هزینه‌های دریافت گواهی‌نامه هستیم.

با توجه به شرایط موجود بسیاری از افراد بابت این هزینه‌های گزاف سراغ دریافت گواهی‌نامه نمی‌روند. تمام تلاش ما این است که مجموعه جامعی از نمونه سوالات آیین نامه اصلی را در اختیار شما قرار دهیم بدون آنکه هزینه‌ای بابت آن پرداخت کرده باشید.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب به کاهش هزینه دریافت گواهی‌نامه کمک می‌کند

در صورتی که که بتوانید مجموعه جامعی از نمونه سوالات آیین نامه اصلی داشته باشید احتیاجی به دریافت انواع جزوه و کتاب پیدا نمی‌کنید. می‌توانید با کمترین هزینه ممکن و بی نیاز از خدمات اضافی برای یادگیری آیین نامه خودتان برای آزمون آماده شوید.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی به همراه پاسخ‌نامه مجموعه‌ای از نکات ضروری را در اختیار شما می‌گذارد و در صورتی که هوشمندانه مطالعه را پیش ببرید با همین نمونه سوالات آیین نامه اصلی در آزمون قبول خواهید شد.

داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی افسری جامع به کاهش مردودی کمک می‌کند

همانطور که می‌دانید آزمون آیین نامه اصلی پس از کلاس‌های عملی برگزار می‌شود و اغلب هنرجویان وقت کافی برای مطالعه پیدا نمی‌کنند. در صورتی که مطالعه و خلاصه برداری خوبی از آزمون مقدماتی نکرده باشند در این آزمون دچار مشکل می‌شوید.

به این دلیل که سطح سوالات آیین نامه اصلی بالاتر است. سوالات فنی به آن اضافه میشود و در این زمان تمرکز شما بیش‌تر معطوف به آزمون عملی است.

دانلود سوالات آیین نامه اصلی

با این توصیفات نیاز به داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی بیشتر حس می‌شود. با وجود تمامی این موارد ما ضرورت جمع‌آوری نمونه‌هایی خوب از بانک سوالات آیین نامه اصلی را دریافتیم و با کمک مربیان و افسران با تجربه این سوالات را طبقه بندی کردیم و در اختیار شما قرار می‌دهیم. بابات دریافت سوالات آیین نامه اصلی هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود.

%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-300x263.png

نمونه سوالات آیین نامه اصلی فنی ۹۹ شامل چه مواردی است؟

نمونه سوالات آیین نامه اصلی علاوه بر مباحث آزمون مقدماتی شامل سوالات بخش فنی نیز می‌شود. بنابراین شما با مجموعه‌ای از سوالات مواجه می‌شوید که در مورد تکنیک‌های رانندگی و  نکات مربوط به راننده ، سوالاتی که مربوط به قوانین خیابان و جاده‌های بین‌شهری است، توضیحات در مورد تابلوهای راهنمایی و رانندگی و سوالات مربوط به حق تقدم و در آخر سوالات بخش فنی خواهد بود.

چگونه نمونه سوالات آیین نامه اصلی pdf را مطالعه کنیم؟

آزمون‌های آیین نامه اصلی چالش‌های مخصوص به خود را دارد. شما مباحثی که از ازمون مقدماتی مطالعه کرده بودید را فراموش خواهید کرد و از طرف دیگر مباحث برای ایین نامه اصلی وسیع تر و سخت تر می‌شود. تنها چاره‌ای که پیش روی شماست استفاده است مجموعه‌ی مناسبی از نمونه سوالات آیین نامه است.

این سوالات به شما کمک می‌کند تا مطالب فراموش شده را یادآوری کنید، با تکنیک‌های طرح سوال آشنا شوید، نکات درون سوالات را دریابید و اشتباهاتی که ممکن است مرتکب شوید را پیش از آزمون تجربه کنید تا با خیال راحت به استقبال آزمون اصلی روید.

به یاد داشته باشید که یکی از دلایل مهم بروز استرس نداشتن تسلط و تمرکز کافی بر روی سوالات است که با تخریب اعتماد به نفس شما استرس را دو چندان می‌کند.

راه مطالعه نمونه سوالات آیین نامه اصلی رایگان بستگی به وضعیت هر هنرجو دارد.

در صورتی بر مباحث آزمون مقدماتی مسلط هستید تنها کافیست با دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه اصلی، سوالات را در ذهن خود تثبیت کنید.

در این موارد از اولین آزمون به فکر نتیجه خواهید بود و پاسخ‌نامه را که بررسی می‌کنید تعدا سوالاتی که بلد نبودید یا اشتباه پاسخ دادید کم است.

در این صورت سعی کنید با علامت گذاری سوالاتی که اشتباه پاسخ دادید یا پاسخ ندادید و دریافت منطق پشت هر سوال چندین بار مجددا به آن‌ها پاسخ دهید تا مطمئن شوید که تسلط کافی بر صد در صد سوالات دارید.

پس از این کار به سراغ سوالات بخش فنی بروید و با خواندن متن آیین نامه و پاسخ به سوالات فنی و آزمون و خطا به آمادگی کافی برسید. در آخر نیز آزمون‌ها را با در نظر گرفتن زمان شبیه سازی کنید.

در صورتی که مباحث آزمون مقدماتی را از یاد بردید اما زمان کافی برای مطالعه دارید ابتدا به سراغ بخش مربوط به سوالات فنی بروید. این بخش را به سرعت مطالعه کنید.

اگر از آزمون مقدماتی خلاصه برداری کردید آن‌ها را نیز مطالعه کنید. حال نوبت به دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی است. این سوالات را دانلود کنید و از آزمون اول شروع به پاسخ‌گویی کنید.

احتمالا عملکرد شما در آزمون اول چندان هم خوب نیست. اصلا به زمان آزمون کاری نداشته باشید و سعی کنید حسابی بر روی هر سوال فکر کنید. پس از پایان آزمون یک ورق کاغذ پیش دست خود قرار دهید و نکات هر سوال را یادداشت کنید و نکات را درون متن آیین نامه پیدا کنید. سپس به سراغ آزمون بعدی بروید. پس از سه ازمون تسلط شما شروع به بالا رفتن می‌کند و هر چه پیش می‌روید تسلط شما بیش‌تر می‌شود.

در صورتی که از آزمون مقدماتی هیچ چیز به یادتان نمانده و زمان بسیار اندکی تا آزمون باقیست تنها شانس شما دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی است.

هر آزمون را بدون نگاه کردن به پاسخنامه و تنها با دانش و منطق خود پاسخ دهید. پس از آزمون پاسخنامه را بررسی کنید. نکات را در یک برگه یادداشت کنید و به سرعت به سراغ آزمون بعدی بروید.

شما باید در سه ساعت سه آزمون را به این نحو بررسی کنید. با تکرار این کار پس از آزمون هفتم به مباحث مسلط شده‌اید. اما ضعف خود را در بخش فنی با پاسخ‌گویی به سوالات اختصاصی بخش فنی جبران کنید.

دانلود سوالات آیین نامه اصلی

معرفی چند سایت در زمینه آزمون آیین نامه :

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر