موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

برنامه ای که میگه کدوم کشوری

برنامه ای که میگه کدوم کشوری

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 30 بهمن 1400 ساعت 17:52

gradient-850x491.png

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

%D8%A8%D9%88%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%84%DB%8C.jpg

برنامه فوتوشاپ تصاویر Gradient یا شبیه چه کسی هستی یا شبیه کدوم بازیگری ؟ که این روزها طرفداران و محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. و با نصب این برنامه بر روی دستگاه خود می‌توانید ببینید کدام شخصیت تاریخی یا مشهور به شما شبیه است. در این قسمت برای شما عزیران دانلود برنامه gradient یا شبیه کدوم بازیگری را قرار دادیم و همچنین آموزش استفاده از آن را توضیح دادیم به تازگی این شرکت قابلیت جدیدی به نرم افزار خود افزوده که که این روزها بیشتر به نام های چند درصد اهل کجا هستی یا نژادت چند درصد مال کدوم کشور هاست شناخته میشود با هاتلرن همراه باشید.

نرم افزار Gradient چیست؟

این برنامه با نام اپلیکیشن Celebrity Look like App نیز شناخته شده است. سازنده این برنامه یک کمپانی ناشناخته به نام Ticket To The Moon است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که این برنامه امن است؟

بر اساس شرایط و مقررات استفاده از خدمات و سرویس‌های گرادینت «این برنامه دارای حق مالکیت بر محتوایی که کاربر آپلود می‌کند و یا محتوایی که با استفاده از برنامه آن‌ها را ویرایش می‌کند نیست.» پس نگران نباشید.

ویژگی های برنامه گرادینت

فیلترهای مخصوصی دارد که با استفاده از انها میتوانید عکس هایتان را ویرایش کنید و جذابیت آن را افزایش دهید. همچنین اندازه چشم‌ها و لب‌ها، تنظیم رنگ پوست، تغییر رنگ مو و سایر ابزارهای زیبایی که در ان قرار دارد به شما این امکان را می‌دهند زیبایی طبیعی خود را برجسته کنید. و هر هفته ابزارها، فیلترها و ویژگی‌های جدیدی به این برنامه اضافه می‌شود

آموزش استفاده از برنامه

اول از همه این برنامه را از طریق لینک دانلودی که در انتهای مطلب برایتان گذاشته ایم دانلود و نصب کنید. سپس برنامه را باز کنید و دکمه Try Now را لمس و تصاویر مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در قدم بعدی برنامه به طور خودکار چهره شما را با سایر افرادی که چهره‌ای شبیه شما دارند یا سلبریتی‌ها تطبیق می‌دهد.

gradient2-225x300.jpg

دقت برنامه gradient در تشخیص چهره مورد شباهت:

نمونه های زیادی از عملکرد نه چندان درست نرم افزار شبیه کدوم بازیگری یا گرادینت (Gradient) وجود دارد که واقعا کاربر را به فکر فرو میبرد. البته که این یکی از زمینه های کاربرد این نرم افزار است و این قابلیت را به عنوان سرگرمی در برنامه اضافه کرده است و او خود را بیشتر ویرایشگر عکس می داند تا نرم افزاری که قرار است به شما بگوید شبیه کدام هنرپیشه یا سلبریتی و فرد مشهور هستید و این جنبه بیشتر برای سرگرمی و دورهمی‌ ها است همچنین انجام بازی مافیا برای سرگرمی در دورهمی ها پیشنهاد می شود. موضوعی که اما باید بدانید این است که دقت نرم افزار Gradient برای تشخیص شباهت شما با بازیگران اما خیلی بالا نیست.

دقت برنامه gradient در شناسایی ملیت و چند درصد کجایی بودن افراد:

باید دقت نمود این نرم افزار بیشتر جنبه فان و سرگرمی دارد و این مباحث بیشتر مربوط علم ژنتیک می باشد و چیزی نیست که از طریق یک دوربین ساده موبایل بتوان آنرا فهمید.

برای دانلود برنامه Gradient بر روی لینک های پایین کلیک کنید

دانلود برای اندروید

دانلود برای ios

[تعداد: 35    میانگین: 3.1/5]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: hot-learn.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر