موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم

دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 04 آبان 1400 ساعت 17:58

دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه گواهینامه رانندگی پایه سوم ۹۹ با جواب

در صورتی که آزمون آیین نامه در پیش دارید قطعا می‌دانید که در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم که در  درجه اول استاندارد باشد و در درجه دوم به روز باشد از ضروریات است. اما سوال اینجاست که چرا استفاده از نمونه سوالات تا این اندازه در نتیجه آزمون تعیین کننده است؟

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

موارد زیادی وجود دارد که هنرجویان ادعا می‌کنند که متن آیین نامه را بارها مطالعه کرده‌اند و حتی صفحه و پاراگراف آیین نامه را نیز می‌دانند اما واقعیت این است که نمی‎توانند آنطور که مطالعه کرده‌اند به سوالات پاسخ دهند. در واقع دو دسته وجود دارد.

دسته اول افرادی هستند که اصلا متوجه نمی‌شوند که سوال از کدام بخش چه نکته‌ای را مد نظر قرار می‌دهد. طوری با سوال برخورد می‌کنند که گویی تا به آن روز یک بار هم آیین نامه را نخواهنده‌اند. در این شرایط اعتماد به نفس خود را به شدت از دست می‌دهند و سرخورده می‌شوند.

دسته دوم افرادی هستند که می‌دانند سوال حتی دقیقا از کدام نقطه آمده اما پاسخ را به یاد ندارند.

دسته اول واجب است که پیش از مطالعه آیین نامه سوالات را بررسی کنند. در واقع درست آن است که ابتدا سوالات آزمون آیین نامه را بررسی کنند و با منطق خود به سوالات جواب دهند. پس از آن به سراغ مطالعه آیین نامه بروند.

دسته دوم پس که پس از مطالعه آیین نامه پاسخ را فراموش می‎کنند کافیست تنها بخش همان سوال را در جزوه آیین نامه خود علامت بزنند. هر دو دسته به سرعت پیشرفت خواهند کرد.

مزیت سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه سه

اگر سوالات به روز باشد، استاندارد باشد، دارای پاسخ‌نامه معتبر باشد و همه اینها را در کنار فضای شبیه ساز آزمون در اختیار شما قرار دهد در واقع پیش از آزمون ۷۰ درصد راه را رفته‌اید. داشتن چنین سوالات کاملی از آزمون آیین نامه  می‌تواند به شدت به شما کمک کند.

در گام اول شما متوجه می‌شوید که آیین نامه را به چه روشی مطالعه کنید تا بتوانید پاسخ درست بدهید. در گام دوم با تکرار و مرور نکات باعث می‎شود که پاسخ‌هایی که از یاد برده‌اید را آنقدر تکرار کنید در ذهنتان ثبت شود. در گام بعدی بالابردن مهارت و تسلط شما باعث می‎شود که استرس شما کاهش یابد و با شبیه سازی روز آزمون کنترل همه چیز را در دست خواهید داشت.

تمامی این موارد در کنار کاهش هدر رفت زمان مطالعه باعث می‎شود که شما در مدت زمان کم به صورت بهینه مطالعه کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. در واقع همه نکات به صورت یکجا و درون یک آزمون مرور خواهد شد.

%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%85.jpg

ضرورت تسلط بر سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه ۳

هدف ما قبولی راحت در آزمون آیین نامه پایه ۳ است. شما می‌بایست بر سوالات مسلط باشید تا بتوانید روز آزمون بدون دغدغه به سوالات پاسخ دهید. هیچ لذتی به اندازه آمادگی کامل برای یک آزمون نیست طوری که با خیال راحت سر جلسه حاضر شوید و خیلی ساده به سوالات پاسخ دهید. برای تسلط کامل بر سوالات لازم است که شیوه درست مطالعه را پیش بگیرید.

نمونه سوالات آیین نامه پایه ۳

به یاد داشته باشید که پاسخ‌نامه را به هیچ عنوان نگاه نکنید و با توجه به منطق و دانش خود به سوالات پاسخ دهید. پس از ازمون پاسخنامه را چک کنید و اشتباهات را علامت بزنید. اگر بدون آنکه به سوالات فکر کنید تنها به حفظ کردن پاسخ اکتفا کنید روز آزمون در صورتی که استرس داشته باشید همه حفظیات از ذهن شما می‌رود اما اگر فکر کرده باشید و منطق سوال را بدانید قطعا موفق خواهید بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: testdriving.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر