موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود برنامه چهره شناسی کشوری

دانلود برنامه چهره شناسی کشوری

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 07 اسفند 1399 ساعت 15:42

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان دانلود برنامه چهره شناسی کشوری را مطالعه خواهید کرد.

اپلیکیشن Gradient توسط شرکت .TICKET TO THE MOON, INC طراحی شده و به بازار عرضه شده است.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این برنامه نرم‌افزاری فوق‌العاده قدرتمند در زمینه ویرایش کردن عکس و اضافه کردن جلوه‌های ویژه به شمار می‌آید! دانلود نرم‌افزار Gradient Photo Editor رایگان است! این اپلیکیشن قابلیت‌های یک نرم‌افزار ویرایش عکس عالی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد! به صورتی که می‌توانید با ساده ترین ابزار در حد یک ادیتور حرفه‌ای کار کنید!

این نرم‌افزار دو قابلیت بسیار جذاب دارد! این قابلیت‌ها به نوعی موجب محبوبیت این اپلیکیشن شده‌اند! با ویژگی جدیدی که به این برنامه اضافه شده است، اپلیکیشن Gradient تحت عنوان نرم‌افزار تشخیص ملیت و نژاد نیز شناخته می‌شود! در زیر به ویژگی‌های این اپلیکیشن اندروید اشاره شده است! می‌توانید برنامه گرادینت از طریق سرورهای پرقدرت وب‌سایت پی سی پلاس دانلود کنید.

599fe97d-15fb-46a4-b28a-2801443d9019.jpg

تشخیص شباهت به سلبریتی‌ها از روی عکس با نرم‌افزار گرادیان!

اپلیکیشن Gradient قابلیت جالبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد! شما می‌توانید ببینید کدام چهره و شخصیت تاریخی یا مشهور به شما شبیه است! سپس نتیجه آن را با دوستان خود در اینستاگرام به‌عنوان یک استوری یا پست معمولی جهت سرگرمی به اشتراک بگذارید! این ویژگی شگفت‌انگیز و سرگرم‌کننده توسط یک فناوری فوق‌العاده دقیق و باورنکردنی تنظیم و طراحی شده است. شما از طریق آن می‌توانید اوقات فراغت خود را به‌همراه دوستان و خانواده خود پر کنید و لذت ببرید! نتایج این برنامه تشخیص شباهت به سلبریتی‌ها می‌تواند شما را حیرت زده کند که باتوجه به اینکه مدت زمان زیادی از انتشار اپلیکیشن Gradient نمی‌گذرد، تعداد بیش از ۱۰ میلیون دانلود صرفا از گوگل پلی رقم جالب و بحث برانگیزی به حساب می‌آید. 

قابلیت جدید تشخیص ملیت از روی عکس با اپلیکیشن Gradient!

اپلیکیشن Gradient تحت عنوان برنامه Ethnicity Estimate نیز شناخته می‌شود! این برنامه با استفاده از الگوریتمهای پیچیده و هوشمند هوش مصنوعی خود می‌تواند تشخیص دهد که ریشه نژادی شما شبیه به کدام کشور است. نتایج تشخیص ملیت از روی عکس در قالب چهار مورد از کشورهای محتمل برای شما به نمایش در می‌آید. این اپلیکیشن با اسکن اجزای مختلفی از چهره کاربر، بیشترین احتمالات ممکن را در رابطه با تعلق شخص داخل تصویر به نژاد و ملیتی خاص گزارش می‌کند برای مثال با دادن یک تصویر تصادفی مثلا به شما می‌گوید که این شخص ۵۵ درصد انگلیسی، ۲۸ درصد آمریکایی، ۱۴ درصد ایتالیایی و ۳ درصد چینی است. اگرچه اطمینان و باور به صحت و واقعی بودن این قابلیت هنوز مشخص نیست، تب قابلیت جدید تشخیص ملیت از روی چهره Gradient همه شبکه‌های اجتماعی را فرا گرفته است.

5d69b263-5d00-4fdb-a32f-88866fa0f5d7.jpg

توجه! سفارش خود را قبل از اتمام سه روز لغو کنید!

برنامه تشخیص ملیت Gradient نگرانی‌هایی را نیز به وجود آورده است! اطلاعاتی درباره جبنه جاسوسی و حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی منتشر شده است که برخی از کاربران را به شک وا داشته است. به غیر از اطلاعاتی که توسط شرکت توسعه‌دهنده منتشر شده است، متاسفانه اخباری در مورد نحوه انجام و صحت کار برنامه تشخیص ملیت گرادیان در دسترس نیست! طبیعتا سازنده نیز تمایلی به فاش کردن چنین اطلاعاتی ندارد!

نکته مهم! برای نصب برنامه Gradient باید اطلاعات پرداخت خود را به اپلیکیشن بدهید! قابلیت استفاده از برنامه برای ۳ روز رایگان است! پس از ۳ روز برنامه به‌صورت خودکار در ازای هزینه اشتراک هفتگی یا ماهانه، مبلغی را از حساب شما برداشت خواهد کرد. البته می‌توانید تا قبل از پایان این ۳ روز اقدام به لغو خرید کنید! اما بیشتر کاربران این موضوع را از یاد می‌برند.

ویژگی‌های دیگر اپلیکیشن Gradient را بشناسید!

شما می‌توانید مجموعههای شگفت انگیزی از کلاژهای رنگی و زیبا را در اپلیکیشن Gradient ایجاد کنید! سپس از طریق اپلیکیشنهای دنیای مجازی با دوستان خود به اشتراک بگذارید! به این صورت می‌توانید دریابید که کدام رنگ مو مناسب شما است یا کدام یک بیشتر شما را در معرض توجه قرار می‌دهد. با پک‌ها و بسته‌های فیلتر و پریستهای از قبل ایجاد شده اپلیکیشن Gradient Photo Editor از بافت‌هایی با کیفیت و ساختار عالی آن‌ها روی عکس‌های خود استفاده کنید! شما می‌توانید به آپشن‌های پرکاربرد مانند تغییر اندازه چشم، لب، بینی، تنظیم جنس پوست، تغییر رنگ موها و غیره دسترسی پیدا کنید. در کنار سرگرمی‌های جذاب اپلیکیشن Gradient می‌توانید به ابزارهای مختلف برای ویرایش عکس‌های خود دسترسی داشته باشید

توجه: برای دانلود و آموزش نصب برنامه تشخیص ملیت از روی عکس می‌توانید روی این لینک دانلود Gradient اپلیکیشن تشخیص ملیت از روی عکس کلیک کنید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.zoomit.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر