موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سوالات گواهینامه پایه سوم سال 1401

سوالات گواهینامه پایه سوم سال 1401

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 22 بهمن 1399 ساعت 19:30

نمونه سوالات آیین نامه اصلی پایه ۳ به همراه پاسخنامه

مجموعه جمعی از نمونه سوالات برای قبولی در آزمون آیین نام در اختیار شما هنرجویان عزیز قرار گرفته است تا بدون آنکه وقت خود را صرف یافتن بهترین منابع و یافتن نمونه سوالات کنید بتوانید همه آنچه لازم دارید را در یک مجموعه به صورت یکجا دریافت کنید. نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به شما کمک میکند تا هنگام مطالعه دید درستی از شیوه طرح سوالات داشته باشید و روش مطالعه را در راستای پاسخ‌گویی مناسب به سوالات قرار دهید و در عین حال شما را با تک به تک سوالات آیین نامه اصلی آشنا میکند و کمک می‌کند تا بدون دغدغه سر آزمون حاضر باشید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نمونه سوالات تستی آیین نامه پایه ۳

همانطور که میدانید سوالات به صورت تستی پرسیده می‌شود. برخی هنرجویان این را یک مزیت می‌دانند اما برخی دیگر با سوالات تستی راحت نیستند. در این صورت نمونه سوالات به شما کمک می‌کند که هنگام مطالعه تمرکز خود را بر روی حفظ کردن مطالب بیهوده نگذارید..

به طور کلی به شما توصیه می‌کنیم آیین نامه را برای بار اول با بالاترین سرعت ممکن و بدون آنکه جمله‌ای را حفظ کنید یک بار روزنامه وار بررسی کنید و پس از آن به سراغ سوالات آزمون بروید.

جهت مشاهده جدیدترین آزمونهای چهار گزینه ای آیین نامه رانندگی روی لینک زیر کلیک کنید :

نمونه سوالات آیین نامه اصلی

نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی پایه سوم

آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه ۳ در دو مرحله برگزار می‌شود. مرحله مقدماتی درون آموزشگاه و توسط مربی انجام خواهد شد. شما در این مرحله می‌توانید با قوی کردن تسلط خود بر روی سوالات آیین نامه گام موثری در راستای پاسخگویی به سوالات آیین نامه اصلی بردارید.

در آزمون آیین نامه اصلی زمان محدودی در اختیار شماست و حجم مطالب نیز زیاد خواهد بود. بنابراین از زمانی که در آزمون آیین نامه مقدماتی در اختیار شما قرار داده میشود استفاده لازم را ببرید.

%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-3.jpg

دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه اصلی پایه سه

تیم تخصصی ما مجموعه ای از مربیان و افسران با تجربه است که طی سال‌های طولانی با جزئیات آزمون‌های آیین نامه کاملا آشنایی دارند. این افراد سوالات را به صورت کاملا طبقه بندی شده و به روز جمع‌آوری نموده و به همراه پاسخ‌نامه ویرایش شده و مطمئن در اختیار شما قرار می‎دهند.

توجه داشته باشید که بخشی از این سوالات به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در عین حال که بدون پرداخت کوچکترین هزنیه‌ای به یادگیری شما کمک شود بتوانید بررسی کنید که آمادگی شرکت در آزمون را دارید یا خیر و در صورتی که به سوالات بیش‌تری نیاز حس می‌کنید حتما مجموعه‌ی جامع سوالات را تهیه کنید تا خیالتان از بابت قبولی راحت باشد.

نمونه سوالات آیین نامه اصلی پایه ۳

تجربه سال‌ها آزمون رانندگی به ما آموخته است که می‌بایست پیش از آزمون آیین نامه هنرجویان حتما چندین نمونه از سوالات را بررسی کرده باشند. باید توجه داشت که بدون داشتن نمونه سوالات نمی‌توان انتظار داشت که پاسخ‌های درست به حد نصاب قبولی برسد. هر چقدر هم که بر آیین نامه مسلط باشید واجب است که پیش از آزمون یک بار نمونه سوالات را مرور کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: testdriving.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر