موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آزمون آیین نامه چگونه است

آزمون آیین نامه چگونه است

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 07 اسفند 1399 ساعت 12:12

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

در این مقاله به نحوه و شرایط برگزاری آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی میپردازیم برای آگاهی بیشتر هنرجویانی که به تازگی در آموزشگاه های رانندگی ثبت نام کرده اند .

برای قبولی ۱۰۰ درصد در آزمون آیین نامه اصلی حتما بسته طلایی را از سایت https://questions-driving-regulations.com دانلود کنید و بخوانید. برای دانلود بسته طلایی میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود بسته طلایی

شما پس از کلاس های آیین نامه که باید حتما در همه کلاس ها نیز حضور داشته باشید و پس از ۲ جلسه کلاس فنی آزمون آیین نامه مقدماتی دارید . دقت داشته باشید که در کلاس های فنی شرکت نکنید قادر به دادن امتحان آیین نامه نیستید و طبق قانون باید در همه ی کلاس ها حصور داشته باشید سپس امتحان آیین نامه بدهید .

امتحان آیین از ۳۰ سوال تشکیل شده است که همه ی سوالات آیین نامه اصلی به صورت تستی ( چهار گزینه ای ) میباشد . و شما میتوانید حداکثر به ۴ سوال پاسخ اشتباه بدهید یعنی حداقل نمره قبولی در آزمون آیین نامه ۲۶ است و در صورتی که نمره ی پایین تری بیاورید باید درهفته بعد ( معمولا هر هفته امتحان آیین نامه برگزار میشود ) دوباره آزمون آیین نامه بدهید .

زمان شما برای آزمون آیین نامه ۲۰ دقیقه است و معمولا یکی از چالش های هنرجویان زمان کم آوردن در سر جلسه امتحان است . از این رو ما به شما توصیه میکنیم حتما در یک فضای شبیه سازی شده ی آزمون آیین نامه قبل از امتحان واقعی خود را محک بزنید و سعی کنید در ۲۰ دقیقه به ۳۰ سوال آیین نامه پاسخ دهید .

امتحانات آیین نامه معمولا در آموزشگاه های رانندگی برگزار میشود و آزمون آیین نامه مقدماتی همان مربی آموزش آیین نامه از شما آزمون میگیرد و معمولا نتیجه امتحان نیز دقیقا بعد از امتحان به شما اطلاع میدهد در رابطه با آزمون آیین نامه اصلی نیز تمام شرایط مانند آزمون آیین نامه مقدماتی است با این تفاوت که مربی آموزش آیین نامه از شما آزمون نمیگیرد و افسر راهنمایی و رانندگی از شما امتحان میگیرد .

مطالب مرتبط :

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.drdriving.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر