موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سوالات لو رفته آیین نامه اصلی1401

سوالات لو رفته آیین نامه اصلی1401

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 07 اسفند 1399 ساعت 11:01

نمونه سوالات لو رفته آیین نامه مقدماتی سال ۹۹

همیشه هنرجویانی پیدا می شوند که برای موفقیت در آزمون آیین نامه مقدماتی، تمام سایت های اینترنتی را به دنبال پیدا کردن نمونه سوالات لو رفته آیین نامه مقدماتی هستند.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آنها ساعت ها چند صد مگابایت از حجم اینترنت خود را مصرف کرده و گاهی چندین هزار تومان هزینه صرف خرید نمونه سوالات لو رفته آیین نامه مقدماتی می نمایند. غافل از اینکه این سوالات در اختیار آنهاست.

دغدغه قبولی در آیین نامه مقدماتی و پس از آن در آزمون اصلی آیین نامه و در نهایت موفقیت در آزمون عملی رانندگی و دریافت گواهینامه رانندگی، از زمانی که افراد به سن قانونی دریافت گواهینامه می رسند، با آنهاست.

راه های موفقیت را در همه جا جستجو می نمایند. گاهی از اطرافیانی که این مسیر را با موفقیت طی نموده اند، می پرسند. گاهی به دنبال مسیر میانبر از طریق آشنایان خود هستند و برخی اوقات نیز، پیدا کردن نمونه سوالات لو رفته آیین نامه مقدماتی مشغولیت ذهنی آنها می شود.

سوالات لو رفته آیین نامه رانندگی مقدماتی

%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%84%D9%88-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C.jpg

رمز موفقیت در آزمون آیین نامه مقدماتی

مسیر موفقیت در آزمون آیین نامه مقدماتی راهنمایی و رانندگی که از طرف مربیان آموزشگاه رانندگی از هنرجویان اخذ می شود و هدف آن ایجاد آمادگی در آنان برای شرکت در آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی است، بسیار هموار است.

رمز آن بسیار ساده است. رمز موفقیت در آزمون آیین نامه مقدماتی تهیه نمونه سوالات لو رفته آیین نامه مقدماتی است. بله تعجب نکنید. فقط کافیست چند روز قبل از آزمون، نمونه سوالات لو رفته آزمون مقدماتی را از منابع معتبر تهیه فرمائید.

اگر می پرسید کجا و چگونه؟ عرض می کنیم. منبع عظیم و گرانبهایی از نمونه سوالات آزمون آیین نامه مقدماتی در سایت های اینترنتی موجود است که البته معتبر بودن سایتی که شما قصد تهیه این نمونه سوالات  را از آن دارید، بسیار حائز اهمیت است.

شما باید چند روز قبل از شروع آزمون آیین نامه مقدماتی، این نمونه سوالات را از منابع معتبر تهیه و آنها را به روشی که عرض می کنیم، مطالعه نمایید. با توجه به تکرار سوالات آزمون آیین نامه مقدماتی در سال های اخیر که به دفعات برگزار شده است و در آن تمام نکات موجود در کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی، آورده شده است، دیگر امکان طرح سوال جدید بسیار نادر است.

در واقع نمونه سوالات کلی آزمون آیین نامه مقدماتی، همان نمونه سوالات لو رفته آیین نامه مقدماتی هستند. شما با مطالعه کامل این نمونه سوالات می توانید به همه سوالات آزمون آیین نامه مقدماتی احاطه داشته باشید.

مطالعه صحیح نمونه سوالات لو رفته آزمون آیین نامه مقدماتی رانندگی

بعد از تهیه نمونه سوالات کامل آیین نامه مقدماتی شما نیاز به چند روز زمان دارید. آزمون آیین نامه مقدماتی به این صورت است که شما باید در زمانی مشخص به تعداد مشخصی از سوال پاسخ صحیح بدهید.

رمز موفقیت در آزمون آیین نامه مقدماتی شبیه سازی آزمون اصلی در خانه و با استفاده از نمونه سوالات لو رفته آیین نامه مقدماتی است که آن را تهیه کردید.

برای هر روز ۲ الی ۳ آزمون را جدا کرده و مطابق با آزمون اصلی در همان زمان، به سوالات پاسخ دهید. بعد از تمام شدن وقت، پاسخ های خود را با پاسخ های اصلی چک کنید و نکات مربوط به هر سوال را یادداشت نمایید.

نکته معتبر بودن منبعی که نمونه سوالات آزمون آیین نامه مقدماتی را از آن تهیه می نمایید، در این بخش نهفته است. اگر منبع شما معتبر نباشد، امکان دارد پاسخ های درج شده در نمونه سوالات صحیح نبوده و به اشتباه و از روی بی مسئولیتی در آن درج شده باشند.

بعد از پایان هر روز نکات یادداشت شده را مرور کرده و برای روز بعد علاوه بر آزمون های جدید، نمونه سوالاتی را که آنها را به اشتباه پاسخ داده بودید، دوباره بررسی کنید. این کار در طی چند روز باعث می شود، شما منبع عظیمی از نمونه سوالات آیین نامه مقدماتی را مرور کرده و به انواع سوالات این آزمون احاطه داشته باشید.

با این روش موفقیت شما در آزمون حتمی بوده و شما در واقع نمونه سوالات لو رفته آیین نامه مقدماتی را در دست داشته اید.

مطالب مرتبط :

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: testdriving.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر