سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نمونه سوالات فرهنگ رانندگی

نمونه سوالات فرهنگ رانندگی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 22 بهمن 1399 ساعت 21:31

نمونه سوالات آیین نامه فرهنگ رانندگی و ترافیک

با توجه به موضوع با اهمیت فرهنگ رانندگی و ترافیک در سال‌های اخیر بخشی با این عنوان به آیین نامه اضافه شده است. این بخش شامل محتویات مورد نیاز برای هر راننده ای است که پیش از شروع به کار لازم است از آن‌ها اطلاع داشته باشد تا به عنوان یک شهروند مسئول بتواند در بهبود وضعیت ترافیک شهری گام بردارد. نمونه سوالات آیین نامه رانندگی به صورت مجزا در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید از سبک طراحی سوالات اطلاع حاصل کنید.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

سوالات آیین نامه اصلی فرهنگ ترافیک و آلودگی ترافیک

با توجه به جدید بودن مباحث، حجم نمونه سوالات آیین نامه رانندگی کمی در اختیار هنرجویان است و سردرگمی در شیوه طرح سوال باعث می‌شود که هنرجویان به دردسر بیفتد.

باید در نظر داشت که به دلیل تازگی مطالب امکان بروز خطا در سوالات و پاسخنامه‌ها نیز وجود دارد زیرا هنوز بازنگری‌های لازم انجام نشده است. بنابراین بهتر است سوالات آیین نامه فرهنگ رانندگی را از وب‌سایت‌های معتبر تهیه کنید.

جهت مشاهده جدیدترین آزمونهای آیین نامه رانندگی روی لینک زیر کلیک کنید :

نمونه سوالات آیین نامه اصلی

سوالات آیین نامه آلودگی ترافیک

مربیان و افسران با تجربه‌ ما مجموعه جامعی از سوالات را به همراه پاسخ‌نامه در اختیار شما میگذارند. این سوالات بارها بازنگری شده است و تمامی جزئیات در آن‌ها لحاظ شده است. طراحان سوال مجموعه‌ای طبقه بندی شده طراحی کرده‌اند که سوالات را به صورت شبیه سازی شده و یا عینا با شیوه‌ای استاندارد در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید این بخش را به صورت مجزا مطالعه کنید.

سوالات ایین نامه فرهنگ ترافیک

سعی شده برای سوالات آیین نامه فرهنگ ترافیک از آخرین نمونه سوالات آیین نامه رانندگی استفاده شود و اخرین تغییرات لحاظ شود. طراحان سوالات ما سعی کرده‌اند که سوالات را بر اساس اهمیت مباحث سوالات را طراحی کنند و پیش‌بینی‌های لازم برای تغییرات احتمالی سوات انجام شده است.

با توجه به اینکه بخش‌های اضافه شده به آیین نامه هنوز بانک سوالات گسترده‌ای ندارد بنابراین نیاز به سوالات تالیفی در این زمینه بیش‌تر حس می‎شود.

%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9.jpg

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی ترافیک

سوالات آیین نامه ترافیک تالیفی باید به گونه‌ای باشد که هنرجویان را از خط درست سبک طراحی سوالات منحرف نکند. سوالات فرهنگ رانندگی تالیفی حتما باید توسط تیم متخصص طراحی شود تا پیش‌بنی‌ها لازم از تغییرات احتمالی سوالات انجام شود. تیم تخصصی ما سعی کرده است که استانداردترین، به روز ترین و بیش‌ترین تعداد سوالات از بخش سوالات آیین نامه فرهنگ رانندگی را در یک مجموعه در اختیار شما قرار دهد.

اهمیت بخش سوالات آیین نامه فرهنگ ترافیک

علاوه بر آنکه هنرجویان می‌توانند به راحتی بر این بخش مسلط شوند در زمان بسیار کوتاهی مبحث فرهنگ رانندگی را مطالعه کنند تا آیین نامه را با خیال آسوده پشت سر بگذارند، نباید از اهمیت بخش سوالات آیین نامه فرهنگ رانندگی و ترافیک غافل ماند.

هر شهروند وظیفه دارد تا شیوه رفتار خود را بر اساس فرهنگ استاندارد رانندگی تنظیم کند. شاید به نظر بیاید که در صورت رعایت نکردن برخی نکات در این زمینه اتفاق خاصی نمی‌افتد اما این تصور اشتباه است. کافیست یک شهروند از چارچوب‌های تعیین شده خارج شود تا نظم ترافیک شهری به هم بخورد و دردسر ایجاد شود.

سوالات متداول:

نمونه سوالات فرهنگ ترافیک به چه منظوری طراحی شدند؟

در سالهای اخیر بخشی با عنوان فرهنگ صحیح رانندگی در ترافیک و جلوگیری از آلودگی هوا در آیین نامه رانندگی قرارداده شده است. به کمک این بخش رانندگان به بهبود وضعیت ترافیک شهرهای خود کمک می کنند. نمونه سوالات این بخش با تلاش متخصصین مجرب در بانک نمونه سوالات قرار داده شده است.

استرس رانندگی در ترافیک با آموزش تصویری حل می شود؟

آموزشهای تصویری، محیط شبیه سازی شده از واقعیت را برای هنرجویان فراهم می کنند که به این ترتیب استرس آنها کاهش خواهد یافت.

خواندن سوالات فرهنگ ترافیک در سوالات آیین نامه مهم است ؟

بله نباید از اهمیت سوالات این بخش غافل شد. هر داوطلب باید برای قبولی در آیین نامه نمونه سوالات این بخش را مطالعه نماید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: testdriving.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر