موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم 1401

نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم 1401

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 21 بهمن 1399 ساعت 00:05

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم 1401 را مطالعه خواهید کرد.

👮 نمونه سوالات آیین نامه اصلی رانندگی پایه سوم با جواب ۹۹

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم ۳ با جواب ویژه وب سایت تست درایوینگ

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

قبولی در آزمون آیین نامه اصلی به گذراندن سه مرحله نیاز دارد. مرحله اول گذراندن آزمون مقدماتی است، این آزمون درون آموزشگاه و توسط مربی گرفته می‌شود. آزمون دوم آزمون اصلی آیین نامه است که از آزمون اول کمی سخت‌تر است و سوالات فنی نیز به آن اضافه شده؛ سپس باید برای شرکت در آزمون عملی آماده شوید.

آزمون آیین نامه می‌تواند به راحتی گذرانده شود اگر نمونه سوالات آیین نامه اصلی پایه سوم را در اختیار داشته باشید.

اگه میخواید تو آزمون کتبی خیلی راحت قبول بشی حتما مطالب زیر رو مطالعه کن :

سوالات آیین نامه

سوالات آیین نامه اصلی

نمونه سوالات آیین نامه

آزمون آیین نامه

آزمون آیین نامه اصلی

نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم【بسته جدید】سوالات گواهینامه پایه سوم

third-generation-driving-regulations-with-the-answer.jpg

👮 داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی رانندگی پایه سوم چه فایده‌ای دارد؟

باید بدانید که این روزها تعداد زیادی از داوطلبان حتی بدون خواندن آیین نامه و تمرین و تکرار و نت برداری، تنها با در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم با جواب در آزمون آیین نامه مقدماتی و اصلی پذیرفته می‌شود.

دلیل آن نیز واضح است. طی سال‌های طولانی که آزمون برگزار شده، افسران و مربیان با تجربه این حوزه دقیقا می‌دانند که سوالات به چه سبکی و از کدام مباحث مطرح می‌شود. با جمع‌آوری تعداد زیادی از سوالات آزمون‌هایی که برگزار شده است متوجه شدیم که به سرعت با سوالات تکراری مواجه می‌شویم.

در قدم‌های اول سوالات با مضمون یکسان یا نکات یکسان دیده می‌شود که در واقع با یادگرفتن یک سوال و فهم نکته آن می‌توان آن‌ سوال را به سایر بخش‌ها نیز تعمیم داد. اما پس از حل سوالات بیش‌تر سوالات کاملا کپی مشاهده می‌کنید که تنها جای گزینه‌ها جابجا شده است.

به سرعت درمیابید که بانک سوالات محدود باعث شده تا سوالات آیین نامه مدام تکرار شود و این کار شما را ساده می‌کند. کافیست به تعداد زیادی از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم پاسخ دهید تا شاهد قبولی در آزمون نهایی باشید.

جهت مشاهده و شرکت در آزمونهای پایه سوم روی گزینه زیر کلیک کنید

👮 آیا همه نمونه سوالات قابل اعتماد است؟

این روزها تعداد زیادی از فایل‌های نمونه سوالات آیین نامه اصلی پایه سوم در وب‌سایت‌های گوناگون در دسترس است. باید توجه کنید که پاسخ‌نامه‌های اشتباه می‌تواند شما را دچار دردسر کند. حتی زمانی که درمیابید که پاسخ اشتباه بوده سخت می‌توان پاسخ را از ذهن پاک کرد.

به شما توصیه می‌کنیم که از وب سایت‌های معتبر نسبت به دریافت نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم اقدام کنید. سوالات باید پیش از ارائه توسط افسران با تجربه بررسی شود و صحت پاسخ نامه‌ها و استاندارد سوالات تایید شود.

👮 چند مورد از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم اصلی با جواب :

%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8.png

%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%85.png

%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D9%87.png

👮 با چه روشی بدون مطالعه آیین نامه در آزمون رانندگی قبول شویم؟

در صورتی که زمان کافی برای مطالعه آیین نامه ندارید، باید مجموعه کاملی از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سه در اختیار داشته باشید. این مجموعه به شما کمک می‌کند تا بدون مطالعه آیین نامه اصلی در آزمون رانندگی قبول شوید.

اما باید با روش درست مطالعه را انجام دهید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که بدون آنکه هیچ جزوه یا پاسخ‌نامه‌ای کنار دستتان باشد نمونه سوال اول را بررسی کنید. بررسی نمونه سوالی که شما منابع آن‌را مطالعه نکرده‌اید ممکن است ناخوشایند باشد اما آزمون‌های اول را سعی کنید کمی صبرو حوصله به خرج دهید. به سرعت شاهد تسلط بالای خود بر روی سوالات خواهید بود.

آزمون اول با توجه به منطق و اطلاعات عمومی خود پاسخ دهید. اصلا مهم نیست پاسخ به سوالات چقدر طول بکشد. به تمام آنچه در ذهن شما نقش بسته اعتماد کنید و تک به تک به سوالات فکر کنید و پاسخی که به نظرتان منطقی است علامت بزنید.

به هر ترتیب آیین نامه بر اساس منطق و تجربه رانندگان و متخصصان این حوزه تدوین شده و دور از انتظار نیست که بخشی از پاسخ‌های شما درست باشد. پس از پایان آزمون پاسخ‌نامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به شما توصیه می‌کنیم تنها مجوعه‌ای از نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم را دانلود کنید که دارای پاسخنامه باشد. سوالات را تک به تک با پاسخ‌نامه انطباق دهید. حتی اگر پاسخ شما درست بوده نکته سوال را دریابید.

به سراغ سوال بعدی بروید و به همین ترتیب پیش روید تا آزمون اول تمام شود. اگر هنوز کمی زمان در اختیار دارید سعی کنید نکاتی که تصور می‌کنید فراموش خواهد شد را به صورت کاملا خلاصه روی برگه کاغذ یادداشت کنید.

به سراغ آزمون بعدی بروید، همین روند را مجدد تکرار کنید، در صورت امکان نکات را یادداشت کنید. در صورتی که پاسخ‌های شما اشتباه است دچار استرس نشوید، این روند پایدار نخواهد بود، تنها کافیست به همین شیوه ادامه دهید.

پس از آزمون ششم سوالات تکراری را مشاهده خواهید کرد و از آزمون سوم می‌توانید مضامین مشابه را به وفور مشاهده کنید. به سرعت تسلط شما بر سوالات زیاد می‌شود به نحوی که حتی اگر دقیقا مشابه سوالات را ندیده باشید اما به دلیل آنکه منطق سوالات را تشخیص دادید، به راحتی به سوالات پاسخ خواهید داد.

سعی کنید نمونه سوالات آیین نامه پایه ۳ را به تعداد زیاد دانلود کنید که دستتان در پاسخ به تعداد زیادی از سوالات باز باشد. با روشی که به شما آموزش دادیم حتی بدون در اختیار داشتن آیین نامه نیز می‌توانید به سوالات پاسخ دهید.

Examples-of-questions-in-the-third-generation-driving-license.jpg

👮 آزمون آزمایشی استرس را کاهش خواهد داد

شرکت در هر آزمونی با استرس همراه است. استرس آزمون امری عادی است و حتی اگر خوب مدیریت شود می‌تواند به موفقیت بیش‌تر شما منجر شود. اما چگونه می‌توان استرس آزمون رانندگی را مدیریت کرد؟

تا به اینجا به شما آموزش دادیم که با پاسخ‌گویی به سوالات و بدون خواندن آیین نامه به تسلط در آزمون آیین‌نامه برسید. در ادامه به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی پایه سوم به استرس آزمون غلبه کنید.

زمانی که تسلط نسبی بر سوالات حاصل شد، حالا نوبت به شبیه سازی آزمون است. تا این مرحله هیچ توجهی به زمان نداشتید اما از این مرحله به بعد باید زمان آزمون را لحاظ کنید. شرایط آزمون را شبیه سازی کنید و شروع به پاسخ‌گویی به سوالات کنید.

ممکن است در ازمون‌های اول کمی تمرکز شما به هم بخورد و نتوانید با راندمان بالا آزمون دهید اما به سرعت متوجه خواهید شد که با تکرار شرایط آزمون کم کم استرس شما کم می‌شود. اواسط آزمون فراموش می‌کنید که تحت فشار هستید.

تکرار شرایطی که از آن می‌ترسید به نحوی که نتیجه کار مهم نباشد و فشار روی شما کمتر باشد می‌تواند به شما در مدیریت استرس کمک کند. علاوه بر این هر چه تسلط بالا باشد، اعتماد به نفس بالاتر است و توانایی مدیریت استرس نیز بیش‌تر می‌شود.

سوالات متداول:

در صورت کم بودن وقت مطالعه برای آزمون آیین نامه از کدام سوالات استفاده کنیم؟

امروزه خیلی افراد به دلیل مشغله هایی که دارند زمان کافی برای خواندن آزمون آیین نامه را ندارند. برای حل این مشکل بهتر است از نمونه سوالات جامع استفاده گردد تا براحتی در آزمون قبول شوید. چون این نمونه سوالات مطابق با آخرین سوالات آزمونهای سالهای اخیر، دسته بندی شده اند.

سوالات بخش فنی به صورت جداگانه جمع آوری شده است ؟

بله چون این بخش در آزمون مقدماتی وجود ندارد و در سوالات آیین نامه اصلی اضافه می گردد ما به صورت کاملا جداگانه این بخش را برای متقاضیان جمع آوری کردیم. بسیاری از متقاضیان گواهینامه سختترین سوالات آزمون را سوالات فنی می دانند و در پاسخ به این سوالات مشکل دارند. خواندن این سوالات بصورت جداگانه، شانس قبولی را بیشتر می کند.

آیا تمام سوالات آیین نامه در بسته نمونه سوالات وجود دارد؟

بله تمامی سوالات در بسته های ما موجود می باشد و مجموعه ما تمامی سوالات را با پاسخ در پکیج طلایی جمع آوری نموده تا تنها با خواندن این نمونه سوالات در آزمون آیین نامه قبول شوید.

توجه توجه :

دوستان اگه واقعا نمیتونید خرید کنید در بخش نظرات بفرمایید تا سوالات را به ایمیل شما رایگان ارسال کنیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: testdriving.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر