موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

فیلم امتحان عملی رانندگی

فیلم امتحان عملی رانندگی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 16 اسفند 1400 ساعت 21:42

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان فیلم امتحان عملی رانندگی را مطالعه خواهید کرد.

دانلود کامل فیلم آموزش رانندگی شهری فارسی

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آموزش رانندگی به صورت تصویری

در صورتی که از مرحله آیین نامه عبور کرده‌اید و به دنبال آموزش رانندگی عملی در حال گذراندن کلاس‌ها هستید، در صورتی که هنوز کلاس‌های عملی شروع نشده و می‌خواهید راهی برای یادگیری و آشنایی پیش از شروع کلاس‌ها پیدا کنید و در صورتی که سال‌هاست رانندگی نکرده‌اید و نیاز دارید نکات آموزش رانندگی بار دیگر برایتان مرور شود با ما همراه باشید تا یا جزئیات کامل، بهترین فیلم‌های آموزش رانندگی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با مشاهده این فیلم‌ها پیش از آنکه پشت ماشین بشینید پیش آگاهی مناسبی پیدا کنید.

آموزش رانندگی شهری تصویری

بهترین راه برای یادگیری استفاده از تمامی حواس پنجگانه است. شما زمانی که به صورت عملی پشت ماشین بنشینید حس بینایی و شنوایی و لامسه خود را درگیر می‌کنید و می‌توانید با استفاده از تمامی ابزارهای موجود سرعت یادگیری را تسریع کنید اما یادگیری عملی آفت‌های خود را هم دارد.

در حوزه رانندگی ترس‌ها و نگرانی‌ها چالشی بزرگ پیش پای شماست. در واقع ترس از آنکه نتوانید یاد بگیرید، ترس از مربی، ترس از شکست خوردن، ترس از راه انداختن ماشین در جاده و عدم اعتماد به توانایی‌های خود تمامی اسن ترس‌های بیجهت ترمز شما را می‌کشد تا به جلو نروید.

یکی از راه حل‌هایی که به شما کمک می‌کند در یادگیری عملی موفق باشید آن است که پیش از نشستن پشت فرمان، سعی کنید شرایط را در ذهن مجسم کنید. در این زمینه آموزش رانندگی شهری تصویری کمک بسیار زیادی به شما می‎کند.

فیلم اول :

فیلم دوم :

لینک دانلود فیلم اوللینک دانلود فیلم دوم

در این جزوه آموزشی قصد داریم تله‌هایی را که هنرجویان را گرفتار می‌کند و باعث می‌شود که در آزمون شهری رد شوند را آموزش دهیم.

قیمت : ۶۵۰۰ تومان با فرمت : pdf

مطالب مرتبط :

آموزش رانندگی ماشین

آموزش رانندگی حرفه ای

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

آموزش رانندگی شهری فارسی

فیلم‌های آموزش رانندگی تصویری در سایر کشورها به صورت گسترده تولید می‎شود اما متاسفانه در ایران به این امر توجه خاصی نشان داده نشده و فیلم‌های تخصصی آموزش رانندگی به زبان فارسی تعداد کمی دارد.

ما تلاش داریم از فیلم‌ها موجود تمامی آنچه لازم است را در اختیار شما قرار دهیم و در عین حال دوبله یا زیرنویس فیلم‌های زبان اصلی را نیز به شما خواهیم داد تا بتوانید به بهترین شیوه ممکن کار به پیش ببرید.

آموزش رانندگی شهری عملی

فیلم‌هایی که در اختیار شما قرار داده می‌شود به صورت گام به گام اصول رانندگی در شهر را آموزش می‌دهد و به صورت عملی می‌آموزید که در مواقع حساس و در مناطق خاص شهر چگونه ماشین را کنترل کنید و از چه ابزارهایی برای کنترل ماشین استفاده کنید.

در این فیلم‌ها اشتباهاتی که ممکن است رخ دهد نیز به شما نشان داده خواهد شد.

آموزش رانندگی امتحان شهری

چالش آموزش عملی راننده کمبود زمان و کمبود فضا برای آموزش است. کمتر شاهد آنیم که کسی برای آموزش رانندگی به اتوبان‌ها یا جاده‌های اصلی برده شود و در شرایط پرتنش آموزش‌های لازم را ببیند.

بسیاری از رانندگان مهارت کافی و لازم برای رانندگی را پس از گرفتن گواهینامه کسب می‌کنند که این امر نکته منفی سیستم آموزش رانندگی است. استفاده از فیلم‌های آموزش تصویری رانندگی به رانندگان کمک می‎کند تا پیش از مواجه با خطر مهارت لازم برای کنترل اتومبیل را بدست آورند.

آموزش رانندگی آزمون شهری

آنچه در آزمون لازم است بدانید مجموعه‌ای نکات است که پیش از آزمون باید کاملا در ذهنتان جا گرفته باشد و به صورت اتوماتیک باید انجام دهید. باید بتوانید به راحتی دور دو فرمان بزنید، باید مهارت ۱۰۰ در ۱۰۰ در پارک دوبل داشته باشید و کنترل ماشین در دنده عقب را به خوبی بیاموزید.

باید به خوبی با راهنماها کار کنید و حواستان به علائم رانندگی باشد.

%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C.jpg

آموزش رانندگی امتحان شهر

در امتحان شهر تنها مهارت رانندگی نیست که تعیین کننده است بلکه توانایی شما در کنترل استرس، حضور ذهن و تسلط بر شرایط و حتی تعامل شما با افسر در نتیجه تاثیر دارد. شما پیش از آزمون بهتر است با همان اتومبیلی تمرین کرده باشید که قرار است با آن آزمون بدهید.

آموزش رانندگی تو شهر .و جاده‎‌های بین شهری

می‌دانید که به صورت عملی امکان ندارد که بتوانید در یک اتوبان شلوغ آموزش ببینید، امکان ندارد که در جاده‌های بین شهری آموزش ببینید و بسیاری از اتفاقات خاص را در زمان آموزش تجربه نخواهید کرد.

برای تسلط به تمامی شرایط فیلم آموزش رانندگی تصویری به شما کمک خواهد کرد. در واقع تجربه‌ای تصویری است که آموزش رانندگی تو شهر و جاده‌های بین شهری را به شما نشان می‎دهد تا برای آنچه قرار است اتفاق بیفتد آمادگی ذهنی داشته باشید.

آموزش رانندگی داخل شهری

استفاده از فیلم‌های آموزشی به شما کمک می‌کند که نکات به صورت تصویری در ذهنتان مرور شود. زمانی که از فیلم‌های آموزشی استفاده می‌کنیم، حتی اگر برای اولین بار پشت ماشین بشینید متوجه خواهید شد که بسیاری از کارها را به صورت اتوماتیک درست انجام می‎دهید و انگار این کارها به صورت طبیعی در ذهنتان نقش بسته و نیازی به آموزش و تکرار وجود ندارد.

آموزش رانندگی در شهری

یکی از بهترین راه‌های یادگیری مشاهده و تکرار است. شما از کودکی به این شیوه راه رفتن و حرف زدن را آموختید. آموزش رانندگی به صورت تصویری به شما کمک می‎کند تا با آرامش کارهایی که باید انجام دهید را ببینید تا به صورت عملی راحت تر بتوانید اتومبیل را کنترل کنید.

فیلم آموزش امتحان شهری رانندگی

پیش از امتحان حتما فیلم امتحان شهری رانندگی را ببینید. با این کار انگار یک بار تجربه شرکت در آزمون را داشته‌اید و می‌دانید که روز آزمون قرار است چه اتفاقی بیفتد.

سوالات متداول:

مشاهده فیلم آموزشی چه تاثیری در یادگیری دارد؟

ما اکثر اطلاعات خود از محیط اطراف را به صورت تصویری دریافت می‌کنیم و درک اطلاعات تصویری برای ما راحتتر است. همچنین در صورتی که از چندین کانال حسی استفاده شود، ما بهتر می‌توانیم موارد را یاد گرفته و به خاطر بسپاریم. در روش تصویری آموزش رانندگی هم همین اتفاق می افتد و انجام صحیح رانندگی در آن بصورت دقیق نشان داده می شود و داوطلبان خیلی بهتر به درک مطالب عنوان شده در حین آموزش پی می برند.

آموزش رانندگی در ترافیک را تصویری می توان آموخت ؟

موضوعاتی همانند رانندگی را می‌توان به وسیله فیلم‌های آموزشی به هنرجویان آموزش داد و توانایی آنها را برای آموزش عملی افزایش داد. بسیاری از هنرجویان هنگام رانندگی مضطرب می شوند و کنترل ماشین را از دست می دهند. در این فیلم ها سعی بر آن شده که آموزش به طور جامع از محیط واقعی، شبیه سازی شده باشد تا هنرجو آمادگی ذهنی بیشتری برای حضور در محیط واقعی درحین رانندگی را داشته باشد.

چه نکاتی در آموزش تصویری عنوان می شود؟

فیلم های آموزشی همانند محیط واقعی برای هنرجویان شبیه سازی شده تا قبل از امتحان یا حتی تعلیمات عملی رانندگی دید کلی و جامعی نسبت به رانندگی داشته باشند و بدون استرس برای امتحان گواهینامه آماده شوند. در این آموزش ها کلیه موارد از جمله ابزار کنترل ماشین در مواقع حساس و پرتنش مناطق شهری و بین شهری، پارک دوبل، نحوه انجام دور دو فرمان، دنده عقب و هر آنچه که باید برای شرکت در آزمون شهری لازم است عنوان شده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: testdriving.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر