موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

دانلود سوالات ایین نامه 1400

دانلود سوالات ایین نامه 1400

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 07 آذر 1400 ساعت 15:09

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) سال 1400【تست آزمون آیین نامه】

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

بچه ها سلام حالتون چطوره خوبید؟ من آزمون اصلی قبول شدم منتهی تا الان آزمون شهری قبول نشدم و دو بار رد شدم اولین بار که به خاطر افسر بود بعد از اینکه دستی را کشیدم و هواسم نبود دستی را یک بار دیگه کشید و من متوجه نشدم و همین باعث شد رد شدم

دومین بار هم که پارک دوبل خراب کردم

ولی ازمون ایین نامه اصلی همون بار اول قبول شدم حالا میخوام بهتون بگم چیکار کنید تا قبول بشید :

اول که تست های تو سایتهای مختلف رو همه رو زدم

کتاب رو سه فصل اولش کامل خوندم

همین !

بدون غلط قبول شدم

برای شرکت در آزمونهای آیین نامه اصلی اینجا کلیک کنید

rzynk9xovycv.jpegآزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪)【تست آزمون آیین نامه】

اگر شما هم به دنبال قبولی در آیین نامه های آموزشگاه راهنمایی و رانندگی هستید در این بخش با ما همراه باشید تا با مهم ترین و کلیدی ترین سوالات آیین نامه اصلی 1400 اشنا شوید. عموما قبولی در آزمون های راهنمایی و رانندگی به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های اصلی دانشجویان تلقی می شود که ما در وبسایت .... با ارائه سوالات آیین نامه اصلی 1400 ، قبولی شما را به صورت 100 در 100 تضمین نموده ایم، در ادامه اطلاعات کامل تری را در این خصوص کسب خواهید نمود.

یکی از مهم ترین آزمون هایی که قبل از وارد شدن به آزمون عملی شهر باید توسط آموزشگاه از دانشجویان گرفته شود، آیین نامه اصلی است. در این مرحله سوالات بسیار متنوع ای در دسته های متفاوت وجود دارد که عملا پس از پاسخگویی به آن ها می توانید وارد مرحله شهری شوید و در صورت عدم قبولی علاوه بر پرداخت هزینه مجدد آزمون می توانید در آن شرکت کنید.

آزمون های راهنمایی و رانندگی عموما برای بسیاری از افراد این روز ها تبدیل به دغدغه اصلی شده است و آن ها در صورت مردود شدن نمی توانند به آزمون شهری رسیده و گواهینامه خود را در صورت قبولی در آزمون شهری دریافت کنند. البته در صورت مردود شدن در آیین نامه اصلی دانشجو ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون و همچنین از دست دادن مدت زمان 1 هفته ای می شود که این موضوع خود عملا روند دریافت گواهینامه را با مشکلاتی که در پیش روی آن وجود دارد، سخت تر می کند.

بنابراین لزوم قبولی در ایین نامه اصلی بیش از پیش احساس می شود! اما چطور می توان همانند سایر افرادی که این محصول را انتخاب و خریداری نموده اند برای بار اول به صورت 100% در آزمون آیین نامه اصلی قبول شد؟ روند فعالیت کار بسیار ساده است.

همواره سوالات بسیار زیادی در این زمینه از ما پرسیده می شود که چگونه می توان برای بار اول در سوالات آیین نامه اصلی قبول شد؟ با این که در دوره های قبل شاهد آزمونی دیگر به عنوان آزمون مقدماتی در آموزشگاه های کشور بودیم! در سال جدید دیگر خبری از آموزن مقدماتی نیست و تنها یک آزمون برای شرکت کنندگان وجود دارد تا پس از قبولی از آن وارد آزمون شهری و رانندگی در شهر شوند.

در حالت کلی دو روش برای قبولی در سوالات آیین نامه اصلی 1400 وجود دارد که در ادامه به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

یکی از ابتدایی ترین و خسته کننده ترین روش هایی که با استفاده از آن می توان در سوالات آیین نامه اصلی قبولی لازم را به دست آورد، استفاده و مطالعه کتاب های راهنمایی و رانندگی است. این کتاب ها عملا با حجم بسیار بالای اطلاعات و تعداد صفحات 130 الی 200 صفحه ای خود عملا فرایند خواندن و یادگیری را بسیار سخت می کنند.

با این حال چندان نمی توان با تکیه بر کتاب راهنمایی و رانندگی که در حجم بسیار بالایی نوشته شده است به موفقیت در آیین نامه اصلی اعتنا کرد. با این حال حتی زمان مرور و خلاصه در کمترین زمان ممکن عملا فرایندی بیهوده و وقت گیر است. از سوی دیگر وجود تابلوهای بسیار بالا، نکات مناسب و حرفه ای که در این بخش وجود دارد و.... زمان مطالعه و یادگیری را به شدت افزایش می دهد.

· این روش برای افرادی که می خواهند در کمترین زمان ممکن آیین نامه اصلی را قبول شوند، مناسب نیست.

· حجم بالای مطالب کتاب و عدم پیوستگی باعث سردرگمی کاربران می شود.

· وجود علائم و تابلوهای راهنمایی در تعداد بالا و متراکم باعث فراموشی شما خواهد شد.

· عدم وجود سوالات راهنما می تواند ذهن شما را از مطالعه پیاپی خسته کند.

· بخش بندی های بسیار بالای این کتاب، در نهایت شما را خسته و دلزده خواهد کرد.

· و...

همان طور که مشاهده کردید استفاده از این روش با توجه به موارد فوق عملا برای افراد مناسب نبوده و توصیه نیز نمی شود. به هرحال اگر شما به دنبال قبولی 100 در 100 در سوالات آیین نامه اصلی 1400 هستید و می خواهید در کمترین زمان ممکن، جمع بندی ایده آلی داشته باشید با روش دوم با ما همراه باشید.

اگر شما به دنبال قبولی تضمینی و 100 % در آزمون ایین نامه اصلی هستید و می خواهید در کمترین زمان ممکن تمامی سوالات را پاسخ دهید و وارد مرحله آزمون شهری شوید، بهترین راه استفاده و تهیه سوالات آیین نامه اصلی 1400 است! در این پکیج شما می توانید تمامی سوالات سال های گذشته آیین نامه اصلی را به صورت کامل در اختیار داشته باشید.

سوالاتی که در این پکیج وجود دارد در زمینه های سوالات فنی آیین نامه اصلی، شناسایی علایم راهنمایی و رانندگی، سوالات حق تقدم، سوالات مربوط سرعت و سبقت و... دسته بندی شده است که این سوالات در واقع از مهم ترین و پر تکرار ترین سوالاتی هستند که در طی چندین سال اخیر در سوالات آموزن آیین نامه اصلی شاهد حضور آن ها بوده ایم.

این روش تنها و تنها مختص افرادی است که می خواهند در زمانی کوتاه به تمامی سوالات آیینه نامه اصلی تسلط بسیار بالایی پیدا کنند. همچنین در این پکیج تمامی سوالاتی که در خصوص علائم راهنمای و رانندگی و تابلو ها برای دانشجویان وجود دارد، کنار یکدیگر گردآوری شده است.

حتی برخی از علائم که بسیار شبیه به هم هستند نیز به صورت جداگانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته اند و با تصویر سازی های ذهنی به گونه ای عمل شده است که بتوانید بهترین عملکرد ممکن را کسب کنید. در حالت کلی استفاده از این پکیج مزایای زیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

· قبولی صد در صد و تضمینی در اولین آزمون آیین نامه اصلی

· بررسی مهم ترین و پر تکرار ترین سوالات آزمون آیین نامه در 10 سال اخیر + پاسخ

· تهیه سوالات پیشنهادی و احتمالی 1400 + پاسخ

· صرفه جویی در زمان و وقت (نیازی به خواندن کتاب حجیم آزمون نیست)

· و...

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: virgool.io



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر