موضوعات وبسایت : سوالات آیین نامه اصلی
سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

صدای بوق از چه فاصله ای باید شنیده شود

صدای بوق از چه فاصله ای باید شنیده شود

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 07 آذر 1400 ساعت 17:45

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی

آزمون آیین نامه اصلی شماره: ۱۵ سال ۹۹

اگر میخواهید در هر آزمونی موفق باشید، بهتر است چندین بار در آزمون های آزمایشی شرکت کنید، هم اکنون آزمون ۱۵ آیین نامه راهنمایی و رانندگی پیش روی شماست، در آن شرکت کنید و توانایی خود را در پاسخ به سوالات محک بزنید. این آزمون آزمایشی آیین نامه راهنمایی و رانندگی شامل سی سوال است، شما برای پاسخ به آن بیست دقیقه فرصت دارید. در پایان آزمون می توانید پاسخ درست و یا نادرست سوالات و نتیجه را در قسمت نمایش سوالات آزمون آیین نامه اصلی رانندگی بیابید.
موفق و پیروز باشید.

%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%A2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-15-300x235.png

آزمون اصلی شماره 15:

مدت زمان این آزمون ۲۰ دقیقه می باشد.

موفق باشید


در بعضی از موارد به ویژه قشر جوان، به دلیل عدم آموزش کاربردی، برای خودنمایی و ارضا، غرور جوانی در هنگام رانندگی دست به کارهای خطرناک می زنند تا به سایر کاربران ترافیک نشان دهند راننده ماهری هستند و مورد تحسین و تشویق هم سالانشان قرار گیرند. این افراد به نتیجه عمل و عاقبت کار خود آگاه نیستند. در این گونه موارد تحریک روانی این افراد از سوی گروه هم سالان در تخلف رانندگی نیز موثر است. میل به برتری در رفتار اجتماعی برخی از رانندگان نیز دیده می شود. معمولا میل به برتری گاهی به هنگام رانندگی به صورت لج و لج بازی با سایر رانندگان بروز می کند.???
برای نمونه یک راننده به خودروی پشت سرش اجازه سبقت نمی دهد و در نتیجه عامل ایجاد رفتارهای خطرناک برای اثبات برتری اش می شود که ممکن است این گونه رفتارهای ستیزه جویانه، به ضرر فرد و سایر رانندگان ترافیک تمام شود.

برگرفته از فصل فرهنگ رانندگی کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی

سوال تست درایو از هنرجویان

هنرجوی گرامی تصویر زیر نشان دهنده چیست؟ لطفا پاسخ خود را از بخش نظرات در انتهای همین صفحه ارسال کنید.

برگرفته از کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی (صفحه ۱۸۷)

32432.jpg

به سوالات آیین نامه تست درایو چند ستاره می دهید؟

[امتیاز از مجموع: 2195 Average: 3.3]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: test-drive.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر